مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:352022-12-13سياسي

نیاز خرمشهر به احداث 2 پل دیگر


به دلیل افزایش جمعیت و حجم تردد بالای خودروها، این شهر به احداث دو پل دیگر نیاز دارد.

- حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو پل قدیمی در خرمشهر وجود دارد که یکی آزادی که متعلق به دوران قبل از جنگ است و آسیب های زیادی در دوران جنگ تحمیلی به آن وارد شده و پل دیگری جهان آرا است که قریب به 20 سال از عمر آن می گذرد.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش و بالا رفتن جمعیت و ازدیاد خودروها، حجم تردد به گونه ای است که پل های موجود در خرمشهر جوابگوی نیاز ترافیکی این شهر نیست؛ خرمشهر در ایام اربعین و اردوهای راهیان نور میزبان مهمانان زیادی است و در این ایام، بار ترافیکی شهر بیشتر شده و تردد در خرمشهر دچار مشکل می شود.

حجت الاسلام عادل پور عنوان کرد: این دو پل هر کدام دارای مشکلاتی هستند که بر این اساس دو هشدار برای شهر خرمشهر وجود دارد؛ اول اینکه با ازدیاد جمعیت و حجم تردد سنگین خودروها، هیچکدام از این دو پل جوابگوی نیاز نیست و دیگری اینکه پل آزادی دچار فرسودگی و پل جهان آرا نیز مشکل فنی دارد و همین موضوعات باعث شده تا مشکلات ترافیکی و ترددی برای مردم، مهمانان و مسافران ایجاد شود.

وی افزود: اگر اتفاقی برای هر دو پل رخ دهد دیگر معلوم نیست چه اتفاقی برای شهر و موضوع تردد و عبور و مرور در شرق و غرب خرمشهر ایجاد خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز خرمشهر به احداث 2 پل دیگر

نیاز خرمشهر به احداث 2 پل دیگر