مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-13اجتماعي

طرح بهار بندگی در مدارس کردستان آغاز شد


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از آغاز طرح بهار بندگی در مدارس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی اظهار داشت: طرح بهار بندگی برای دانش آموزان پسر پایه های هفتم و هشتم متوسطه اول و دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

وی یادگیری و آشنایی دانش آموزان با وظایف و واجبات شرعی و تقویت باورهای دینی، ترویج و نهادینه سازی توسعه فرهنگ نماز و ایجاد خاطره ای شاد و ماندگار از تشرف به سن تکلیف را از مهمترین اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به گام های اجرایی این طرح گفت: توجیه آموزگاران و دبیران، تشکیل جلسه هیأت اندیشه ورز نماز در مدارس، برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی اولیای دانش آموزان، محاسبه و مشخص کردن تاریخ ورود به سن تکلیف دانش آموزان و ثبت در سامانه نورینو از گام های اولیه اجرای این طرح است.

نریمانی آغاز فرآیند آموزش عملی نماز و احکام توسط آموزگار پایه دوم ابتدایی دختران و دبیر تفکر و سبک زندگی و معلم دینی دانش آموزان پایه هفتم پسران از درس مربوطه با استفاده از محتوای رمزینه درس، استفاده از قالب های گوناگون از جمله هنری، ادبی، فن آورانه و ظرفیت اولیا، همکاران، دانش آموزان مستعد و شاخص را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهار بندگی در مدارس کردستان آغاز شد

طرح بهار بندگی در مدارس کردستان آغاز شد