مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:152022-12-13بين الملل

هشدار تشکیلات خودگردان درباره تهدیدات علیه مسجدالاقصی


تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داد.

- تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تداوم تهدیدها علیه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی و تداوم حفاری ها در اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار داد.

همچنین، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان و وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین، درباره تداوم حفاری ها در اطرف مسجد ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل هشدار دادند.

بر همین اساس وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای درباره تهدیدات وقاعی علیه مسجدالاقصی و پیامدهای آن برای کل منطقه هشدار داد و یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

وزارت خارجه فلسطین همچنین درباره تهدیدهای ناشی از اقدامات رژیم صهیونیستی و تغییر شرایط تاریخی و حقوقی در مسجد الاقصی هشدار داد.

از سوی دیگر وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین نیز تداوم حفاری ها در اطراف ابراهیمی (ع) در شهر الخلیل را محکوم و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن آثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تشکیلات خودگردان درباره تهدیدات علیه مسجدالاقصی

هشدار تشکیلات خودگردان درباره تهدیدات علیه مسجدالاقصی