مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-13اجتماعي

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی/محلات آسیب خیز هدف قرار گرفت


با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان محلات آسیب خیز اردبیل تحت پوشش طرح «مانا» قرار می گیرند.

- اردبیل-مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان محلات آسیب خیز اردبیل تحت پوشش طرح مانا قرار می گیرند.

حامد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بررسی رویکردها و راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نشان می دهد که مشارکت اجتماعی و ظرفیت سازی برای جلب حمایت و نیز توانمندسازی مخاطبان و ذی نفعان در طراحی و اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند سبب افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات شود.

وی با اشاره به اینکه این رویکرد به ویژه در گروه سنی نوجوانان و زنان به دلیل تأثیر همسالان بر یکدیگر علاوه بر این که زمینه ارتقای دانش و آگاهی آنان را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: توانمندی و ظرفیت لازم برای ترویج پیام های پیشگیری، شناخت مسائل، مخاطرات و چالش های اولویت دار و در نتیجه ارائه راه حل های خلاقانه برای حل مسائل و طراحی پروژه های کوچک همیاری به منظور اجرا در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را برای نوجوانان و زنان فراهم می آورد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه بهزیستی اردبیل با همکاری مؤسسات و مراکز غیردولتی اقدام به اجرای این برنامه ها در محله ها به ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی/محلات آسیب خیز هدف قرار گرفت

اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی/محلات آسیب خیز هدف قرار گرفت