مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-13سياسي

ارائه خدمات زیرساختی به ساختمان های غیرمجاز کرمانشاه ممنوع است


استاندار کرمانشاه با اشاره به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: ارائه خدمات زیرساختی به ساختمان های غیرمجاز کرمانشاه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون ماده پنج که با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون ماده پنج طی این مدت به شکل مداوم تشکیل شده و به تمامی پرونده های مطرح شده، رسیدگی کرد و در ادامه نیز به موارد جدید به سرعت رسیدگی خواهد کرد.

وی افزود: کمیسیون ماده پنج یک بستر قانونی و مناسب برای رسیدگی به موضوعات ساخت و ساز شهری طبق ضوابط قانونی است و به حفظ شاکله و نظم شهر کمک می کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه تا پیش از این بیشتر پرونده های ساخت و ساز پس از انجام تخلف برای تعیین جریمه به ماده صد معرفی می شدند که این رویه غلط باعث لطمه جدی به شهر شده است.

امیری مقدم تاکید کرد: شهرداری باید محدوده شهری را مشخص و بر هرگونه ساخت و ساز در این محدوده نظارت جدی کند و سازه های غیرمجاز را در همان ابتدای کار، تخریب کند.

وی تصریح کرد: همچنین باید از ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای حاشیه شهر کرمانشاه مانند ده پهن، کرناچی، کهریزک باید به شکل جدی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات زیرساختی به ساختمان های غیرمجاز کرمانشاه ممنوع است

ارائه خدمات زیرساختی به ساختمان های غیرمجاز کرمانشاه ممنوع است