مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 22:552022-12-13سياسي

تعیین تکلیف زمین های لشکر 64 از مطالبات عمومی مردم ارومیه است


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به موضوع زمین های لشکر 64 ارومیه اظهار کرد: تعیین تکلیف زمین های لشکر 64 از مطالبات عمومی مردم ارومیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مصطفی زاده عصر سه شنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به ابنیه تاریخی موجود در این پادگان افزود: اکثر ساختمان هایی که در داخل مجموعه لشکر 64 ارومیه قرار دارند نزدیک به 100 سال قدمت دارند و پادگان لشکر 64 علاوه بر اینکه از لحاظ بافت تاریخی ارزشمند هستند، از لحاظ فضای تفریحی و فضای سبز موجود در داخل آن نیز به نوعی تنفس گاه شهر محسوب می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لشکر 64 ارومیه یکی از نمادهای امنیت روانی مردم شهر است و مردم ارومیه با این لشکر خاطره های بسیاری دارند و همزمان نام و نماد این لشکر، آرامش و امنیت را در اذهان مردم ارومیه تداعی می کند.

مصطفی زاده تصریح کرد: باید در عین حفظ سهم شهرداری ارومیه در راستای حفظ امنیت روانی مردم و شهر تمهیداتی اندیشید که لشکر 64 به طور کامل از شهر منتقل نشود چرا که برای امنیت و همچنین رفاه مردم ارومیه وجود این لشکر خوشنام و جسور ضرورتی انکار ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف زمین های لشکر 64 از مطالبات عمومی مردم ارومیه است

تعیین تکلیف زمین های لشکر 64 از مطالبات عمومی مردم ارومیه است