مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 23:452022-12-13ورزشي

واکنش وزارت ورزش به بازنشستگی محمدرضا داورزنی


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی ضمن تایید بازنشستگی رییس فدراسیون والیبال گفت: ممکن است وی یا هر فرد دیگری که با چنین شرایطی روبرو می شود موضوع را پیگیری کرده و مجوزی دریافت کند.

- آرش فرهادیان در گفت وگو با ایسنا در واکنش به ابلاغیه برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان مبنی بر بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال از ابتدای دی ماه سال جاری، اظهار کرد: این نامه را بنده هم ملاحظه کردم و اعلام شده است که رییس فدراسیون والیبال از تاریخ مذکور به افتخار بازنشستگی نایل می شوند.

وی افزود: هنوز با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صحبتی در این خصوص نداشته ام تا در رابطه با آینده برنامه ریزی کنیم.

فرهادیان با اشاره به اینکه محمدرضا داورزنی از مدیران ارزنده ورزش کشور و سال ها معاون وزارت ورزش و جوانان بوده است، عنوان کرد: همه افراد از جمله رییس فدراسیون والیبال در مقابل قانون تمکین می کنند و هرچه قانون بگوید همه افراد مطابق با آنچه تکلیف می کند عمل خواهند کرد.

وی افزود: داورزنی از افراد مجرب و با شخصیت ورزش ایران است و طبیعتا اگر موضوع بازنشستگی به وی ابلاغ شود قطعا تمکین خواهد کرد و وزارت ورزش و جوانان نیز مطابق قانون، عمل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت ورزش به بازنشستگی محمدرضا داورزنی

واکنش وزارت ورزش به بازنشستگی محمدرضا داورزنی