مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 02:452022-12-13بين الملل

آمریکا یک کاروان نظامی را وارد شمال سوریه کرد


منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شامل مهمات و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکا به شمال سوریه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان اشغالگر آمریکا کاروانی شامل تسلیحات و تجهیزات نظامی از جمله توپ های پیشرفته را به پایگاه غیرقانونی خود در الشدادی واقع در جنوب شهر الحسکه وارد کردند.

منابع محلی به سانا گفتند که نظامیان اشغالگر آمریکا کاروانی از کامیون ها را از پایگاه های خود در شمال عراق به پایگاه الشدادی در جنوب الحسکه منتقل کردند و این کاروان حامل توپ های پیشرفته و تجهیزات و مهمات نظامی بود.

این منابع افزودند که نظامیان آمریکا معمولاً برای حمایت از شبه نظامیان قسد که وابسته به آنها هستند سلاح و مهمات زیادی را در اختیار آنها قرار می دهند.

گفتنی است، با شکست گروهک تروریستی داعش به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال 1396، نیروهای آمریکایی مستقیماً جایگزین این گروهک شدند و دقیقاً از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه کردند.

مناطق تحت اشغال نیروهای تروریست آمریکایی و شبه نظامیان موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه (قسد) تحت حمایت آن ها در الحسکه و دیگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا یک کاروان نظامی را وارد شمال سوریه کرد

آمریکا یک کاروان نظامی را وارد شمال سوریه کرد