مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-14اجتماعي

کام تلخ شیرینو ؛ بزرگ ترین روستای کشور در انتظار ارتقا به شهر


بندر شیرینو در استان بوشهر به عنوان بزرگ ترین روستای جنوب کشور با جمعیتی بیش از 17 هزار نفر، نبود امکانات و نیروی انسانی مناسب برای خدمات دهی به این تعداد جمعیت موجب شده تا نام این روستا با محرومیت گره بخورد.

- ایسنا/بوشهر بندر شیرینو در استان بوشهر به عنوان بزرگ ترین روستای جنوب کشور با جمعیتی بیش از 17 هزار نفر، نبود امکانات و نیروی انسانی مناسب برای خدمات دهی به این تعداد جمعیت موجب شده تا نام این روستا با محرومیت گره بخورد.

شیرینو از توابع بخش سیراف شهرستان کنگان و در فاصله 235 کیلومتری از شهر بوشهر قرار دارد؛ ساکنان این بندر معتقدند که در حوزه خدمات، زیرساخت و بخش عمرانی از حالت روستا خارج شده و با توجه به ویژگی هایی که دارد، باید در تقسیمات کشوری به شهر تغییر وضعیت دهد.

رییس شورای اسلامی بخش سیراف و نایب رییس شورای اسلامی شیرینو در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: رسیدگی نکردن به مشکلات فراوان در حوزه های مختلف شیرینو به دلیل وسعت و جمعیت این روستا از سوی دهیاری باعث بروز عقب ماندگی هایی در حوزه های مختلف از جمله زیر ساخت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شده است.

خدمات دهی مناسب به مردم شیرینو از طریق دهیاری ممکن نیست ابراهیم بهمنی با اشاره به جمعیت 17 هزار نفری دهستان شیرینو و کمبود امکانات و نیروی انسانی برای خدمات دهی به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام تلخ شیرینو ؛ بزرگ ترین روستای کشور در انتظار ارتقا به شهر

کام تلخ شیرینو ؛ بزرگ ترین روستای کشور در انتظار ارتقا به شهر