مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-14اقتصادي

جاماندن بیش از 2 میلیون مددجوی بهزیستی از سهام عدالت


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از 2 میلیون و 100 هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چندی پیش اعلام شد که طبق تصویب نامه هیأت وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده اند، میزان سهامی که به این افراد اختصاص خواهد یافت و نام شرکت هایی که سهام خود را به جاماندگان تخصیص می دهند، مشخص شد.

طبق این تصویب نامه، وزارت امور اقتصادی و دارایی در سازمان خصوصی سازی مکلف شد در مرحله اول از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه های قابل واگذاری نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور و سه دهک اول ایثارگران اقدام کند.

علیرضا انجلاسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به موضوع اجرای بند الف تبصره 2 قانون بودجه سال 1401 و جمعیت افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و سه دهک اول ایثارگران، اظهار کرد: در این زمینه سازمان بهزیستی کشور براساس تقاطع سنجی با سامانه سازمان خصوصی سازی نسبت به شناسایی افراد تحت پوشش فاقد سهام عدالت اقدام خواهد کرد و پس از آن سازمان خصوصی سازی نسبت به تخصیص سهام اقدام می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندن بیش از 2 میلیون مددجوی بهزیستی از سهام عدالت

جاماندن بیش از 2 میلیون مددجوی بهزیستی از سهام عدالت