مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-14فرهنگي

برگزاری همایش ازدواج موفق ویژه مجردها در یزد


همایش ازدواج موفق ویژه دختران و پسران مجرد و همچنین همایش مهارت ‎های عشق ورزی برای متاهلین یزدی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

- همایش ازدواج موفق ویژه افراد مجرد به منظور بررسی مسائل قبل و بعد ازدواج و همایش مهارت های عشق ورزی با شعار مشکلات را به شکلات تبدیل کنیم به صورت رایگان و به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، شبکه فعالین ازدواج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روز جمعه مورخ 25 آذر ماه سال جاری در سالن همایشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

در همایش ازدواج موفق ویژه افراد مجرد، دکتر حمید حبشی از روانشناسان و مشاوران برتر در حوزه ازدواج با شعار انتخابی درست در گرو کسب اموزش مفید و کاربردی به ترویج و اهمیت ازدواج، ازدواج آسان و خودشناسی دختران و پسران می پردازد.

همایش مهارت های عشق ورزی نیز به مدرسی حبشی، به برسی مسائل روز زوج ها، سبک زندگی درست و فلسفه وجودی خانواده می پردازد.

خودشناسی زوج ها، شاد زیستن، ایجاد روح و نشاط در خانواده، احترام متقابل به یکدیگر و تعالی خانواده از جمله اهداف عمده برگزاری این همایش یک روزه است.

ساعت برگزاری همایش ازدواج موفق 18 الی 19:30 و همایش مهارت های عشق ورزی 20 الی 22 روز جمعه 25 آذرماه است و علاقمندان به ثبت نام در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ازدواج موفق ویژه مجردها در یزد

برگزاری همایش ازدواج موفق ویژه مجردها در یزد