مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-14سياسي

حتی یک ساعت مازوت سوزی هم نباید در اصفهان باشد


عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان پالایشگاه اصفهان اظهار می کنند از مازوت استفاده نمی کنند، اما با اطلاعاتی که داریم بعضاً پالایشگاه از مازوت استفاده می کند، - گفت:  استاندار اصفهان، دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس نباید اجازه دهند حتی یک ساعت مازوت در اصفهان بسوزد.

محمدرضا فلاح در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای اصفهان، اظهار کرد: متأسفانه در شش ماه دوم هر سال شاهد معضل آلودگی هوا در کلان شهرها به ویژه در شهر اصفهان هستیم، به طوری که کیفیت هوای اصفهان در این مدت فوق العاده وحشتناک و به اصطلاح ناسالم به خصوص برای گروه های حساس است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت شهری اصفهان برای مقابله با آلودگی هوا، گفت: نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی همچون ناوگان اتوبوسرانی و احداث خطوط مترو که خط یک آن به طور کامل احداث شده و خط دوم در دست احداث است، ازجمله این اقدامات است، به طوری که اگر همه خطوط مترو اعم از خطوط دو و سه به بهره برداری برسد، بخش زیادی از مشکل آلودگی هوا کاهش پیدا می کند.

عضو کمیسیون حمل ونقل و هوشمند سازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وضعیت ترددها خودروهای سطح شهر توسط شهرداری در حال کنترل است، افزود: معاینه فنی خودروها نیز در حال انجام است که شامل خودروهای شهرداری و خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک ساعت مازوت سوزی هم نباید در اصفهان باشد

حتی یک ساعت مازوت سوزی هم نباید در اصفهان باشد