مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-14اقتصادي

جلوی واردات زغاسنگ به کشور گرفته شود


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به ظرفیت معادن زغال سنگ در کشور باید با فوریت جلوی واردات زغاسنگ گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضاپورابراهیمی گفت: همانند گذشته آماده حمایت و پشتیبانی از این بخش صنعت و معدن هستیم.

وی افزود: امیدواریم در دولت جدید با تغییرات مدیریتی ظرفیت همکاری بیشتری در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان فولاد و خدمات بیمه این قشر فراهم شود.

وی با بیان وضعیت شرکت های وابسته به صندوق فولاد در کرمان اظهار داشت: وضعیت این شرکت ها در کرمان مطلوب نیست به طوری که وضعیت برخی از آنها مانند زغالسنگ نگرانی ایجاد کرده و ادامه این مسیر به صلاح استان نیست.

پورابراهیمی تصریح کرد: ضعف مدیریت و عدم تصمیم صحیح و کارشناسی برای حل مشکلات در حوزه تولید و سودآوری با توجه به نیاز منطقه و نیازهای داخلی کشور و همچنین امکان ظرفیت های صادراتی یکی از چالش های اساسی مطرح شده در مورد شرکت زغالسنگ است.

وی تاکید کرد: مشکلات شرکت زغالسنگ به حدی رسیده که نه تنها نمی تواند تعهدات خود را نسبت به بخش خصوصی ایفا کند بلکه مجدد در پرداخت تعهداتش نیز دچار مشکل شده که باید برای آن چاره ای جدی و سریع اندیشیده شود.

وی گفت: در زمینه شرکت زغالسنگ همزمان با اقداماتی که باید در مجموعه شرکت و صندوق اتفاق بیفتد موضوع افزایش تولید فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی واردات زغاسنگ به کشور گرفته شود

جلوی واردات زغاسنگ به کشور گرفته شود