مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-14اقتصادي

تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه تا پایان سال


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی کد رهگیری و شناسه کالا در گروه لوازم یدکی ستاد مبارزه با قاچاق و کالای تقلبی در سطح عرضه « واحد های صنفی » تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی کد رهگیری و شناسه کالا در گروه لوازم یدکی ستاد مبارزه با قاچاق و کالای تقلبی در سطح عرضه واحد های صنفی تا پایان امسال خبر داد.

مهدی کاکاخانی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از 15 فروردین ماه امسال فعالیت وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری ستاد مبارزه با کالاهای قاچاق و ارز برای مقابله با کالاهای قاچاق، تقلبی، بی کیفیت و غیراستاندارد آغاز شده و وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، اصناف، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان از جمله نهادهایی هستند که در این زمینه مشارکت کرده اند.

وی گفت: بستر فنی و تخصصی اجرای طرح کد شناسه کالا و رهگیری ، سامانه تجارت کالای وزارت صمت است که امسال بیش از 60 درصد واحد های لوازم یدکی خودرو در این رابطه اقدام لازم معمول نموده اند .

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تأکید کرد : با توجه به اهمیت مسأله تولید و عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد برای حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه تا پایان سال

تمدید اظهار شناسه کالا و رهگیری لوازم یدکی خودرو در سطح عرضه تا پایان سال