مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-14اقتصادي

62 میلیارد اعتبار برای طرح های دانش بنیان خراسان شمالی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از تصویب 10 درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان برای حمایت از طرح های دانش بنیان خبر داد.

- مرتضی بهزادفر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: 10 درصد از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال 1401 برای طرح های دانش بنیان مصوب شده است و طرح هایی که در این راستا تعریف شده باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

وی افزود: در این خصوص، 62 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است تا از آن برای حمایت از طرح های دانش بنیان در استان استفاده کنیم؛ البته محدودیت هایی را نیز در خصوص این اعتبارات داریم.

وی با بیان اینکه تخصیص کامل این اعتبارات منوط به تحقق درآمدهای دولت است، ادامه داد: در اعتبارات، 3 موضوع مصوب، تخصیص و نقدینگی وجود دارد؛ به عنوان مثال اعتبارات سرمایه ای استان حدود 1200 میلیارد تومان مصوب شده است که پیش بینی ما از تحقق آن به صورت خوشبینانه، حدود 50 درصد است و قاعدتا محدودیت هایی را در هزینه کرد ایجاد می کند.

قوانین دست و پاگیر دانش بنیان اصلاح شود بهزادفر همچنین بر ضرورت اصلاح بعضی قوانین که به جای تسهیل امور فعالان حوزه دانش بنیان، دست و پاگیر آن ها می شود، تاکید کرد و گفت: سرعت انطباق قوانین با پیشرفت علم و فناوری متناسب نیست و همین موضوع سبب شده تا خیلی از قوانین به جای تسهیل امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 میلیارد اعتبار برای طرح های دانش بنیان خراسان شمالی

62 میلیارد اعتبار برای طرح های دانش بنیان خراسان شمالی