مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:502022-12-14دانش

در صورت حمایت، شرکت های دانش بنیان می توانند 400 هزار شغل ایجاد کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین در این نشست به ارتقای همزمان جایگاه علمی و فناوری اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های حوزه فناوری و نوآوری، - معاون وزیر علوم با بیان اینکه در سال گذشته 40 هزار شغل در پارک های علم و فناوری ایجاد شده است، تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان در صورت توسعه زیرساخت ها و حمایت های لازم می توانند تا 400 هزار شغل را ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین در این نشست به ارتقای همزمان جایگاه علمی و فناوری اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های حوزه فناوری و نوآوری، تجاری سازی محصولات فناورانه و تبدیل فناوری به نوآوری است.

علی خیرالدین در مراسم ملی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی و منابع طبیعی که در مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، گفت: بر اساس شاخصه جهانی نوآوری از رتبه 120 در سال 2014 به رتبه 53 در سال جاری رسیده ایم و این رشد چشمگیر نتیجه تلاش پارک های علم و فناوری در کشور است.

 وی ادامه داد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعطای یارانه تجاری سازی از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری تاکنون بیش از 120 تفاهم نامه تجاری سازی محصولات فناورانه بین شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذار یا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت حمایت، شرکت های دانش بنیان می توانند 400 هزار شغل ایجاد کنند

در صورت حمایت، شرکت های دانش بنیان می توانند 400 هزار شغل ایجاد کنند