مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-14سياسي

آماری از مددجویان پذیرفته شده در آزمون دانشگاه فرهنگیان


معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: 769 نفر از مددجویان کمیته امداد در آزمون سراسری 1401 در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

- معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: 769 نفر از مددجویان کمیته امداد در آزمون سراسری 1401 در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی جعفری با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد، ارائه خدمات حمایتی و فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش است، افزود: در همین راستا این نهاد اقدامات و خدماتی را به دانش آموزان کنکوری سال 1401 ارائه داده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 28 هزار دانش آموز کنکوری در آزمون سراسری 1401 از مددجویان کمیته امداد بودند، اظهار کرد: این دانش آموزان از خدمات مشاوره، کلاس های کنکور و پشتیبانی تلفنی استفاده کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد تاکید کرد: از مجموع دانشآموزان کنکوری تحت حمایت کمیته امداد، حدود 6 هزار نفر در دانشگاه های سراسر کشور پذیرفته شدند.

جعفری خاطرنشان کرد: 113 نفر از دانش آموزان کنکوری کمیته امداد حایز رتبه های زیر هزار در آزمون سراسری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی ادامه داد: همچنین 769 نفر از جامعه هدف کمیته امداد در آزمون سراسری 1401 موفق به پذیرش در دانشگاه فرهنگیان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری از مددجویان پذیرفته شده در آزمون دانشگاه فرهنگیان

آماری از مددجویان پذیرفته شده در آزمون دانشگاه فرهنگیان