مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:002022-12-14پزشكي

گسترش همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت و انجمن علمی اپیدمیولوژیست ها


سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این دفتر و انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران خبر داد.

- سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این دفتر و انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرشید رضایی گفت: تفاهم نامه همکاری با انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران در پاسخ به نیازهای حوزه آموزش و ارتقای سلامت در راستای تقویت برنامه های داده محور بهداشت منعقد شده است.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه گسترش فعالیت های آموزشی، پژوهشی و ترویجی و مشارکت اجتماعی و نیز ایجاد بستر مناسب برای ایجاد ارتباطات علمی، فنی، تحقیقاتی و آموزشی و تبادل نظر بین استادان، محققان و متخصصان عضو انجمن علمی اپیدمیولوژیست های ایران و همچنین بهره مندی از خدمات این انجمن برای توسعه به کارگیری شواهد قابل اعتماد، تصمیم گیری آگاهانه و سلامت است.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وبدا)، همکاری در زمینه های علمی در حوزه آموزش و ارتقای سلامت و تهیه شواهد علمی لازم مرتبط با این حوزه، برگزاری رویدادهای علمی مشترک مانند کنگره، سمینار و همایش در حوزه آموزش و ارتقای سلامت، مدل سازی و پیش بینی رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت و انجمن علمی اپیدمیولوژیست ها

گسترش همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت و انجمن علمی اپیدمیولوژیست ها