مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-14پزشكي

آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی اردبیل پذیرای بیماران غیربومی


مسئول فنی آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی اردبیل گفت: نخستین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی اردبیل با هدف کاهش هزینه های درمان و پوشش حداکثری به بیماران بومی و غیربومی خدمات ارائه می دهد.

- سولماز بصیری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه آزمایش های قارچ شناسی برای تشخیص و شناسایی قارچ ها به منظور تشخیص عفونت و کمک به هدایت درمان آن ها استفاده می شود، اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کووید 19 و افزایش آمار مبتلایان به آنفلوانزا ضرورت ایجاد و راه اندازی آزمایشگاه قارچ شناسی در اردبیل احساس می شد که به همین منظور نخستین آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی در این استان راه اندازی شد.

وی با تاکید بر انجام آزمایشات تخصصی و کشت نمونه های عفونی در این آزمایشگاه اضافه کرد: در این آزمایشگاه مجهز علاوه بر موارد مذبور نمونه برداری تخصصی زنان و نمونه های پوستی نیز انجام می شود که عمده بیماران برای انجام نمونه برداری عفونی و پوستی به این آزمایشگاه مراجعه می کنند.

مسئول فنی آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی استان با اشاره به دلایل و انگیزه ایجاد آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی در اردبیل تصریح کرد: با عنایت به اینکه پیش از ایجاد و راه اندازی آزمایشگاه قارچ شناسی بیماران بومی اردبیل به منظور تشخیص بیماری و با نظر پزشک متخصص برای نمونه برداری به سایر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی اردبیل پذیرای بیماران غیربومی

آزمایشگاه تخصصی قارچ شناسی اردبیل پذیرای بیماران غیربومی