مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-14اقتصادي

عوارض آلایندگی و سوالات بی جواب شورای شهر اراک


علیرغم پیگیری های مکرر شورا باز هم نتوانستیم به این اطلاعات دست پیدا کنیم که بالاخره چه صنایعی در استان آلاینده هستند و هر کدام چه مقدار عوارض آلایندگی به امور مالیاتی می دهند و سهم شهرداری اراک از این مبلغ چقدر است و چرا واریزی آنها نامنظم است.

- ایسنا/مرکزی سخنگوی شورای شهر اراک گفت: علیرغم پیگیری های مکرر شورا باز هم نتوانستیم به این اطلاعات دست پیدا کنیم که بالاخره چه صنایعی در استان آلاینده هستند و هر کدام چه مقدار عوارض آلایندگی به امور مالیاتی می دهند و سهم شهرداری اراک از این مبلغ چقدر است و چرا واریزی آنها نامنظم است.

عباس خسروانی در گفت وکو با ایسنا، اظهار کرد: طبق ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده، واحدهای آلاینده باید به شهرداری ها عوارض پرداخت کنند و شورای ششم این تعهد را داده است که در ازای این عوارض، خدمت مرتبط با رفع آلایندگی ارائه خواهد داد و اینگونه نیست که شهرداری این عوارض را صرف امور جاری خود کند.

وی بیان کرد: عوارض آلودگی واحدهای تولیدی موضوع بند(الف) و تبصـره (1) ماده (38) قانون مالیات بر ارزش افزوده در هر شهرستان بـه نسـبت جمعیـت بـین شـهرداری ها و دهیاری هـای همان شهرستان توزیع می شود و در صورتی که آلودگی واحدهای بزرﮒ تولیدی بـه بـیش از یک شهرستان در یک استان سرایت کند، عوارض آلودگی بـه نسـبت تأث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض آلایندگی و سوالات بی جواب شورای شهر اراک

عوارض آلایندگی و سوالات بی جواب شورای شهر اراک