مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-14سياسي

اجرای پروژه «بوم پارک» با هدف ارتقای وضعیت زیست محیطی مشهد است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه «بوم پارک» یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته با هدف تحول در حاشیه شهر و ارتقای وضعیت زیست محیطی شهر مشهد است.

- مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه بوم پارک یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته با هدف تحول در حاشیه شهر و ارتقای وضعیت زیست محیطی شهر مشهد است.

علیرضا طاهری در حاشیه نشست شورای هماهنگی حقوقی منطقه سه کشوری که در مشهد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پروژه بوم پارک اظهار کرد: پروژه بوم پارک یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در راستای احیای رودخانه تاریخی کشف رود است که بر اساس آن آزادسازی بستر، حریم و درختکاری در حاشیه این رودخانه تاریخی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه قرارداد جدیدی با مجموعه شهرداری برای ایجاد بوم پارک مشهد در شمال شهر و در محدوده کشف رود در حال مطالعه و اجرا داریم که این پروژه عظیمی با هدف تحول در حاشیه شهر و ارتقای وضعیت زیست محیطی شهر است، افزود: پروژه بوم پارک یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در راستای احیای رودخانه تاریخی کشف رود است که بر اساس آن آزادسازی بستر، حریم و درختکاری در حاشیه این رودخانه تاریخی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه «بوم پارک» با هدف ارتقای وضعیت زیست محیطی مشهد است

اجرای پروژه «بوم پارک» با هدف ارتقای وضعیت زیست محیطی مشهد است