مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-14اجتماعي

تامین سلامت دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری برای آینده است


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و درمان در راستای دستیابی به سلامت دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری برای نسل های آینده است.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و درمان در راستای دستیابی به سلامت دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری برای نسل های آینده است.

طالب محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نوآموزان و دانش آموزان مدارس استثنایی، کلاس های ضمیمه و آموزش تلفیقی - فراگیر مدارس عادی دوره های مختلف تحصیلی از این خدمات بهره مند می شوند.

وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی متخصص و محدودیت اعتبارات مالی اولویت ارائه خدمات توانبخشی (کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، تربیت شنیداری) خارج از مدرسه با نوآموزان و دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس ابتدایی (پیش دبستان، دوره اول،دوره دوم) است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان برخورداری دانش آموزان نیازمند از سطح قابل دسترسی از سلامتی، پیشگیری از ایجاد یا تشدید ناتوانی با مداخله زود هنگام، ارتقای سطح توانمندی ها و قابلیت های عملکردی، بهبود کیفیت یادگیری از طریق ارایه خدمات توانبخشی، اهتمام در ایجاد امنیت روانی والدین کودکان و دانش آموزان استثنایی از اهداف ارائه خدمات حمایتی وتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین سلامت دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری برای آینده است

تامین سلامت دانش آموزان نوعی سرمایه گذاری برای آینده است