مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-14سياسي

گام نهایی مذاکرات ایران و روسیه در حوزه فضایی با حضور سران دو سازمان فضایی


سخنگوی سازمان فضایی ایران با بیان اینکه مذاکرات این سازمان با آژانس فضایی روسیه تا پایان امروز چهارشنبه 23 آذرماه ادامه دارد، گفت: قرار است نتایج مذاکرات کارشناسی در جلسه سران دو سازمان فضایی طرح شود.

- سخنگوی سازمان فضایی ایران با بیان اینکه مذاکرات این سازمان با آژانس فضایی روسیه تا پایان امروز چهارشنبه 23 آذرماه ادامه دارد، گفت: قرار است نتایج مذاکرات کارشناسی در جلسه سران دو سازمان فضایی طرح شود.

حسین دلیریان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مذاکرات سازمان فضایی ایران با آژانس فضایی روسیه، گفت: جمهوری اسلامی ایران و کشور روسیه از گذشته همکاری های خوبی در زمینه های مختلف در حوزه فضایی داشته اند، به این معنا که روابط از سطح خوبی برخوردار بود، اما هر دو طرف تصمیم گرفتند که سطح همکاری ها را افزایش داده و سطح مناسبات، روابط و همکاری ها را در زمینه های بیشتری نسبت به قبل توسعه دهند.

وی اظهار کرد: در همین زمینه طی یک برنامه ریزی مقرر شد مواردی که باید در حوزه فضایی مشمول توسعه شوند، تعیین شده و مورد تفاهم دو طرف قرار گیرند؛ بر همین مبنا مذاکراتی پیش بینی شد که دو طرف در این مذاکرات، توسعه مناسبات را پیگیری کنند.

دلیریان با بیان اینکه مذاکرات سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه که در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نهایی مذاکرات ایران و روسیه در حوزه فضایی با حضور سران دو سازمان فضایی

گام نهایی مذاکرات ایران و روسیه در حوزه فضایی با حضور سران دو سازمان فضایی