مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-14ورزشي

کتابی که فوتبال دوستان باید بخوانند


بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال به روزهای پایانی خود رسیده و تنها سه گام تا پایان پربیننده ترین فستیوال جهانی فوتبال باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند به سادگی نمی توان از کنار آنچه در قطر 2022 اتفاق افتاد، گذشت، تصمیمی بلندپروازانه برای میزبانی جام جهانی فوتبال که فیفا در سال 2010 آن را تایید کرد، اما فارغ از اعتراضاتی که از همان ابتدا انگشت اتهام را به سمت تصمیم گیران فیفا برای واگذاری میزبانی به قطر نشانه رفته بود و فریادهای سازمان های حقوق بشری که از تضییع حقوق کارگران می گفتند، آنچه در این 12 سال تا برگزاری جام جهانی در قطر روی داد، غیرقابل باور بود.

ایجاد زیرساخت ها، استادیوم هایی فوق مدرن با بهره مندی از تکنولوژی های جدید، هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد.

نمونه آن، سیستم خنک کننده داخل استادیوم ها بود که دمای هوای گرم بیرون را به هوایی مطبوع برای بازیکنان و هواداران در داخل ورزشگاه تبدیل می کند و استادیومی که با 974 کانتینر ساخته شده است.

همه آنچه که دنیا در این نزدیک به یک ماه دیده بیانگر این نکته است که امروزه فوتبال از یک بازی یا سرگرمی ساده به یک صنعت تبدیل شده است، صنعتی مدرن که همان هیجان همیشگی را در خود دارد و با فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز، زمینه لذت بیشتر مخاطبان را فراهم ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که فوتبال دوستان باید بخوانند

کتابی که فوتبال دوستان باید بخوانند