مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-14اقتصادي

تبدیل 150 هکتار پایاب استخرها به اراضی آبی در مشگین شهر


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با اتمام 2 پروژه استخر آبی در مناطق «قره چی» و «شیخلار» 150 هکتار از پایاب این استخرها به اراضی آبی تبدیل شده است.

- مشگین شهر - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با اتمام 2 پروژه استخر آبی در مناطق قره چی و شیخلار 150 هکتار از پایاب این استخرها به اراضی آبی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده صبح چهارشنبه در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های آب و خاک جهاد کشاورزی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: 2 پروژه استخر قره چی و شیخلار با اعتبار بالغ بر 110 میلیارد ریال اتمام و آماده آبگیری و بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه 150 هکتار پایاب این استخرها به اراضی آبی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با ادامه این روند شاهد استقرار سامانه آبیاری نوین خواهیم بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید مدیرکل دیوان محاسبات از پروژه های جهاد کشاورزی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در این بازدید از مراحل احداث پمپاژ فاضلاب بارزیل نیز بازدید به عمل آمد که با اعتبار 146 میلیارد شروع شده و 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تقی زاده ادامه داد: این پروژه با خط انتقال سه کیلومتری آب تصفیه شده فاضلاب مشکین شهر را به اراضی پایین دست روستاهای دست گیر، عربلو و بارزیل انتقال خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 150 هکتار پایاب استخرها به اراضی آبی در مشگین شهر

تبدیل 150 هکتار پایاب استخرها به اراضی آبی در مشگین شهر