مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-14اقتصادي

15 پارک فناوری و 2 مرکز رشد در جمع برترین غرفه های نمایشگاه هفته پژوهش


بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و نمایشگاه عرضه و تقاضا فناوری (تستا) با معرفی برترین غرفه ها به کار خود پایان داد.

- بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و نمایشگاه عرضه و تقاضا فناوری (تستا) با معرفی برترین غرفه ها به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار همزمان با دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی از روز شنبه 19 آذرماه آغاز به کار کرد و طی آن 27 دانشگاه، 34 پارک علم و فناوری، 13 پژوهشگاه و 6 مرکز رشد حضور داشتند.

اولین دوره بین المللی تستا (نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی) با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک ها و شرکت های دانش بنیان در رفع نیازهای پژوهش و فناوری نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد و طی آن هیات هایی از 4 کشور عراق، ترکیه، ازبکستان و ارمنستان نیازهای فناورانه خود را در حضور شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها مطرح کردند.

این رویداد با معرفی غرفه های برتر به کار خود پایان داد.

انتخاب غرفه ها بر اساس معیارهایی چون حضور مسئولان و صاحبان فناوری ها در غرفه ها، غرفه سازی و غرفه آرایی، ارائه مناسب فناوری ها، مشارکت مراکز در ثبت فناوری ها در سامانه ایران تک هاب و شاخص TRL و تعامل با بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پارک فناوری و 2 مرکز رشد در جمع برترین غرفه های نمایشگاه هفته پژوهش

15 پارک فناوری و 2 مرکز رشد در جمع برترین غرفه های نمایشگاه هفته پژوهش