مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-14اجتماعي

برپایی بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار و معلولان در مترو


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت بازارچه خوداشتغالی ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به مأموریت شهرداری تهران در خصوص توانمندسازی و کمک به معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار گفت: بازارچه های خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت با همکاری اداره کل بانوان شهرداری تهران و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ایستگاه های منتخب برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه این بازارچه ها در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت در ایستگاه های میدان صنعت، میدان آزادی، امام خمینی (ره) و تجریش از سه شنبه 22 آذرماه تا 5 دی ماه سال جاری برپا است افزود: در بیش از 10 غرفه، محصولاتی چون پوشاک، زیورآلات، مواد غذایی و ملزومات خانگی و… عرضه خواهد شد.

درستی خاطرنشان کرد: ظرفیت مناسبی در شهر زیر زمینی برای برگزاری این بازارچه ها وجود دارد و تجربه سنوات گذشته نشان گر استقبال خوب شهروندان از بازارچه های خوداشتغالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار و معلولان در مترو

برپایی بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار و معلولان در مترو