مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-14اقتصادي

افزایش 50 درصدی ساماندهی طرح های راکد در جهاد کشاورزی هرمزگان


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 1250 طرح نظارتی حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در هرمزگان مورد بازدید قرار گرفته است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 1250 طرح نظارتی حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در هرمزگان مورد بازدید قرار گرفته است.

منصور شفیعی مدر گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 1250 طرح نظارتی حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع در هرمزگان مورد بازدید قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با تلاش مستمر عوامل نظارتی شهرستان ها در سطح استان در رسته های مختلف از جمله صنعت و معدن، ورزش، تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و غذایی، گردشگری، خدمات بهداشتی مورد نظارت واقع شده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی هرمزگان با بیان اینکه 10 جلسه هیئت نظارت در استان تشکیل شده است، ادامه داد: 200 مورد پرونده با توجه به پیشرفت فیزیکی بالا با اعطای مهلت شش ماهه و تمدید قرارداد به مدت یک سال موافقت شده است.

شفیعی یاد آور شد: از این تعداد پرونده 110 فقره نیز به علت عدم پیشرفت فیزیکی براساس معیارها (طرح زمانبندی) و با حضور هیات نظارت رای به فسخ و استرداد اراضی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی ساماندهی طرح های راکد در جهاد کشاورزی هرمزگان

افزایش 50 درصدی ساماندهی طرح های راکد در جهاد کشاورزی هرمزگان