مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-14فرهنگي

«آدام سندلر» برنده جایزه کمدی «ماریک تواین» شد


«آدام سندلر» جایزه مارک تواین برای طنز آمریکایی را طی مراسمی در مرکز هنرهای نمایشی جان اف کندی واشنگتن دی سی دریافت خواهد کرد.

- آدام سندلر جایزه مارک تواین برای طنز آمریکایی را طی مراسمی در مرکز هنرهای نمایشی جان اف کندی واشنگتن دی سی دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، جایزه مارک تواین که یکی از معتبرترین جوایز در عرصه کمدی است به فردی تعلق می گیرد که به شیوه هایی شبیه به رمان نویس و مقاله نویس برجسته قرن نوزدهم، ساموئل کلمنس معروف به مارک تواین، بر جامعه آمریکا تأثیر گذاشته باشد و آدام سندلر به عنوان چهره برگزیده این جایزه، این عنوان را روز 19 مارس دریافت خواهد کرد.

ریچارد پرایور ، ووپی گلدبرگ ، باب نیوهارت ، لیلی تاملین ، نیل سایمون ، بیلی کریستال ، جورج کارلین ، الن دی جنرس ، کارول برنت ، جی لنو ، دیوید لترمن ، دیو چاپل و جان استوارت ، استیو مارتین ، تینا فی ، ویل فرل ، ادی مورفی ، بیل موری و جولیا لوییس دریفوس از چهره هایی هستند که پیش تر موفق به دریافت جایزه مارک تواین شده اند.

دبورا اف راتر رییس مرکز کندی، در این باره گفت: آدام سندلر بیش از سه دهه با فیلم ها، موسیقی و دوران حضورش به عنوان یکی از بازیگران محبوب برنامه پخش زنده شنبه شب (SNL)، مخاطبان را سرگرم کرده و شخصیت هایی خلق کرده است که ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آدام سندلر» برنده جایزه کمدی «ماریک تواین» شد

«آدام سندلر» برنده جایزه کمدی «ماریک تواین» شد