مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-14ورزشي

حوزه فوتبال اردبیل سال هاست سیر قهقرایی دارد


رییس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل گفت: حوزه فوتبال اردبیل سال هاست سیر قهقرایی دارد و انتقادات، پیشنهادات و اعتراضات در این زمینه در قالب مباحث فردی اغلب مطرح و پیگیری شده و نتوانسته اثرگذار و راهگشا باشد.

- صفا مهدی زاده در گفت و گو با ایسنا بااشاره به اینکه حوزه فوتبال اردبیل سال هاست سیر قهقرایی دارد، افزود: با مشارکت جمعی از پیشکسوتان و اهالی فوتبال اردبیل مجمع مطالبه گزارن و حامیان فوتبال اردبیل تشکیل شد تا خلاهای موجود در استان با کمک این موسسه مردم نهاد رفع شود.

رییس هیات مدیره مجمع مطالبه گران و حامیان فوتبال اردبیل به اقدامات انجام شده در راستای ثبت این موسسه مردم نهاد اشاره کرد و گفت: از یک سال گذشته با ارزیابی خلاهای موجود در استان با جمعی از پیشکسوتان استانی به فکر ایجاد این مجمع رسیدیم و به این باور رسیدیم که اگر مجمع و تشکلی شکل بگیرد به صورت سیستماتیک می توانیم مطالبات استانی و نیازهای ورزش فوتبال را از طریق مسئولین استانی پیگیر باشیم.

وی ادامه داد: برای به ثمر رساندن این تشکل گروهی از پیشکسوتان که جامعه فوتبال استان درباره آنها اجماع دارند، دور هم جمع شدند و به عنوان هیات موسس کار را فعالیت خود را آغاز کردند تا بتوانیم با رویکردی مطالبه گرایانه مسائل، کوتاهی ها و نقاط قوت فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فوتبال اردبیل سال هاست سیر قهقرایی دارد

حوزه فوتبال اردبیل سال هاست سیر قهقرایی دارد