مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 11:452022-12-14اقتصادي

عزم جدی در احقاق حق آبه تالاب بند علیخان ورامین


تالاب بند علیخان شهرستان ورامین باید با استفاده از حق آبه خود دوباره احیا شود و احیا شدن این تالاب می تواند در زمینه های اقتصادی ، - ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: تالاب بند علیخان شهرستان ورامین باید با استفاده از حق آبه خود دوباره احیا شود و احیا شدن این تالاب می تواند در زمینه های اقتصادی ، گردشگری ، آب و هوایی و اقلیمی و همچنین تنوع زیستی استان تهران اثر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ جلسه مشترک احقاق حق آبه تالاب بند علیخان و ساماندهی رودخانه شور و شیرین با حضور فرمانداران شهرستان های ورامین و ری برگزار شد ؛ جلسه مشترک احقاق حق آبه تالاب بند علیخان با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری ، معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین ، مدیرکل آب منطقه ای استان تهران و رؤسای ادارات و نهادها برگزار شد.

مجید درویشی در این جلسه با اشاره به احقاق حق آبه تالاب بند علیخان خاطر نشان کرد: در طول یکسال گذشته جلسات متعددی در خصوص احقاق حق آبه تالاب بند علیخان از رودخانه شور شیرین برگزار شده است که این روند تا رسیدن به سر انجام ادامه دارد.

وی عنوان کرد: طبق مصوبه سال 1393 و 1401 شورای عشایری استان تهران آب داخل رودخانه شور و شیرین به نسبت 30 درصد کشاورزان شهرستان ری ، 30 درصد کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی در احقاق حق آبه تالاب بند علیخان ورامین

عزم جدی در احقاق حق آبه تالاب بند علیخان ورامین