مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-14سياسي

مادران خانه دار و موفق نباید نادیده گرفته شوند


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: گاهی با برخی از انتخاب های مان، باعث می شویم بانوان و مادران خانه دار موفق که به تربیت فرزندان و انجام وظایف همسری خود اهمیت داده اند، - دیده نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، سیده فائزه موسوی صبح امروز (23 آذرماه) در جلسه ستاد بزرگداشت هفته مقام زن، با تاکید بر لزوم تغییر روند کلیشه ای انتخاب شاخص ها در تجلیل های مختلف از بانوان، اظهار کرد: باید مادران خانه داری هم که چند فرزند خوب تربیت کرده اند، در شاخص های تجلیل دیده شوند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به لزوم دقت در انتخاب شاخص ها برای تجلیل از بانوان در مناسبت های مختلف، افزود: گاهی با برخی از این انتخاب های مان، باعث می شویم بانوان و مادران خانه دار موفق که به تربیت فرزندان و انجام وظایف همسری خود دیده نشوند.

موسوی با تاکید بر اینکه اگر از قالب روتین اداری برنامه های مناسبتی خارج نشویم، هیچ اتفاق جدیدی در هیچ بخشی از جمله در حوزه فرهنگی نمی افتد، تصریح کرد: در هر جایگاه و بخشی که هستیم باید در برنامه ریزی ها و اقدامات خود، کمی از قالب کلیشه ای خارج شویم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان، اشتراک گذاری نقطه نظرات، استفاده از ایده ها و هم افزایی در راستای برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران خانه دار و موفق نباید نادیده گرفته شوند

مادران خانه دار و موفق نباید نادیده گرفته شوند