مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-14بين الملل

«1984» پرفروش ترین کتاب روسیه شد


«اورول» عنوان کرده که از دیکتاتوری استالین به عنوان الگویی برای شکل دهی به شخصیت برادر بزرگ در این رمان استفاده کرده است، - اورول عنوان کرده که از دیکتاتوری استالین به عنوان الگویی برای شکل دهی به شخصیت برادر بزرگ در این رمان استفاده کرده است، رمان معروف 1984 نوشته جورج اورول به پرفروش ترین کتاب الکترونیکی در روسیه تبدیل شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، رمان ضد آرمان شهری 1984 اثر جورج اورول که در آینده ای خیال انگیز روایت می شود، در صدر فهرست پرفروش ترین کتاب های الکترونیکی در روسیه قرار گرفته است.

  خبرگزاری دولتی تاس کشور روسیه گزارش داده که این رمان محبوب ترین اثر داستانی دانلود شده  2022 در پلتفرم کتابفروش آنلاین LitRes و دومین کتاب دانلود شده پرطرفدار در میان همه دسته بندی ها است.

  رمان نوشته جورج اورول نویسنده انگلیسی در سال 1949 منتشر شد، زمانی که نازیسم به تازگی شکست خورده بود و جنگ سرد غرب با متحد سابقش جوزف استالین و بلوک کمونیستی شوروی که او رهبری آن را بر عهده داشت، به تارگی آغاز شده بود.

رمان 1984 تا سال 1988 در اتحاد جماهیر شوروی ممنوع بود.

  اورول عنوان کرده که از دیکتاتوری استالین به عنوان الگویی برای شکل دهی به شخصیت برادر بزرگ در این رمان استفاده کرده است، چهره نظام حکومتی که به اشکال گوناگون، بر زندگی طبقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«1984» پرفروش ترین کتاب روسیه شد

«1984» پرفروش ترین کتاب روسیه شد