مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-14اقتصادي

از پروژه های ناتمام علوم پزشکی چه خبر؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از 65 پروژه نیمه تمام درمانی استان زنجان به دلیل وجود مشکلات متعدد ناتمام مانده ولی با تشکیل کمیته تمهیداتی برای پیشبرد این پروژه ها اتخاذ خواهد شد.

- حسن بختیاری ظهر امروز (23 آذرماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با پروژه های ناتمام درمانی استان زنجان، اظهار کرد: بیش از 65 پروژه نیمه تمام درمانی در آذرماه سال گذشته احصاء شد و تاکنون به دلیل مشکلاتی مانند تورم، افزایش قیمت ها و اختصاص نیافتن مبالغ اعتباری کلان تکمیل نشده است.

وی در رابطه با مشکلاتی که با طولانی شدن روند تکمیل پروژه به وجود می آید، افزود: با طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه ها، طرح ها از چرخه خدمت رسانی خارج می شوند و سپس با مشکلات دیگر از جمله تغییر کاربری مواجه می شوند.

این مسئول با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری پروژه های عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تصریح کرد: با بررسی پروژه ها در این کمیته، واحدهای دخیل مشکلات موجود را بیان می کنند و تصمیم گیری لازم نیز اتخاذ می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه راکد بودن پروژه ها و افزایش هزینه ها مشکلاتی را در پیشبرد برنامه ها به وجود می آورد، گفت: در خصوص انجام پروژه های عمرانی نیز باید به فصل کاری با توجه به سردسیر بودن استان توجه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پروژه های ناتمام علوم پزشکی چه خبر؟

از پروژه های ناتمام علوم پزشکی چه خبر؟