مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-14سياسي

دشمن در ایران به دنبال بی دولتی است


به گفته عضو تشخیص مصلحت نظام، دشمنان دنبال جایگزین کردن دولت در ایران نیستند و به دنبال بی دولتی هستند، دشمن می داند که ثبات به نفع محور مقاومت که پایتخت آن در تهران است، - می شود.

محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز 23 آذرماه در همایش تبیینی تشکل های انقلابی فرهنگیان استان کرمان با یادآوری اتفاقات 9 دی سال 1388 گفت: دشمن اوضاع ایران را رصد می کرد و آنها در جلساتشان درباره وضعیت ایران ارزیابی می کردند و در روز 10 دی ماه 1388 ارزیابی آنها از حضور روز 9 دی این بود که دل بستنشان به کف خیابان در ایران یک دلبستن خیالاتی است و ماجرای ایران به این ترتیب به نفعشان نخواهد شد.

او با تحلیل اقدامات و تحلیل های دشمن پس از شکست از فتنه 88 می افزاید: عمل نظامی از دستور کار آنها نیز کاملا خارج شده است و تحریم ها را با هدف از پا انداختن و مستاصل کردن ایران، تشدید کردند و فرزندان نااهل این خط تحریم ها را به دشمنان می دهند.

بنابراین اقدامات دشمنان یک راهنمای داخلی دارد و دلیل کارآمدی برخی از حربه های دشمن این موضوع است و این خائنین گزارش هایی به دشمن می دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بیوگرافی گرداننده شبکه ایران اینترنشنال که مدتی معاون وزیر بوده است، اظهار کرد: دشمن با راهنمایی های خائنین دست به تحریم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در ایران به دنبال بی دولتی است

دشمن در ایران به دنبال بی دولتی است