مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-14حوادث

طرح راهداری زمستانی در ایلام آغاز شد


طرح راهداری زمستانی در ایلام با همکاری 35 واحد گشت پلیس راه و 32 تیم عملیاتی راهداری آغاز شد.

- سردار دلاور القاصی مهر ، فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در مراسم آغاز طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی در سطح راه های مواصلاتی استان، اظهار کرد: در اجرای این طرح 35 واحد گشت پلیس راه استان به صورت شبانه روز در محورهای مواصلاتی استان استقرار دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بر اساس وظایف محوله، بر مبنای اولویت ها، مدیریت ترافیک و کاهش سوانح جاده ای را از اولویت های خود قرار داده است، ابراز کرد: بررسی ها نشان می دهد که عمده سوانح جاده ای در شرایط جوی ناپایدار جوی روی می دهد و مجموعه انتظامی تلاش می کند در راستای ایمن سازی جاده ها، حضور پایداری در سطح راه های مواصلاتی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه پلیس در راستای اجرای ماموریت های خود با سایر دستگاه ها در اجرای این طرح تعامل سازنده ای دارد، ابراز کرد: از میزان مرگ و میرها در کشور 34 درصد حوادث مربوط به حوادث جاده ای و 70 درصد تلفات جانی تصادفات مربوط به تصادفات جاده ای است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود در سال جاری با تعامل، وحدت، هم افزایی و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط که توان خود را آماده و مهیا کرده اند این سیر تصادفات به حداقل برسد، گفت: طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راهداری زمستانی در ایلام آغاز شد

طرح راهداری زمستانی در ایلام آغاز شد