مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:402022-12-14سياسي

باید از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری شود


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی با تاکید براینکه باید از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری شود، گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی باید با نظارت تبدیل به یک وظیفه شود.

- جوان کیا امروز 23 آذرماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهری و شهرداری های ماکو و بازرگان که در فرمانداری ماکو ترتیب یافت با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها یک معضل جدی است که علت این امر را نیز مماشاتی که از طرف بعضی از عوامل شهرداری ها با مالکین ساختمان ها صورت می گیرد،می توان دانست، گفت : جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی باید با نظارت تبدیل به یک وظیفه شود که یک مطالبه عمومی است.

وی با بیان اینکه وظیفه دفتر امور شهری و شوراها نظارت عالی بر تمام شهرداری های استان و شوراهای شهر استان است، گفت : در این دفتر شهرداری ها و شوراها به صورت مستمر در طول سال ارزیابی می شوند.

مدیرکل امور شهری و شوراها با اشاره به اینکه مقدمه نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری ها امر مهم آموزش است، افزود : با آموزش می توانیم اعضای شورا و پرسنل شهرداری ها را توانمد کنیم چرا که وقتی پرسنل توانمند نباشند اطلاعات جامعی از وظایف خود نخواهند داشت.

کیا با اشاره به اینکه شهرداری ها باید چهره شهر را بر اساس طرح تفصیلی که به عنوان پایه و زیرساخت توسعه شهری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری شود

باید از ساخت و سازهای غیر قانونی جلوگیری شود