مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-14سياسي

عباس زاده: به کشوری بدهکار نیستیم و بر اساس منافع ملی مان باید حرکت کنیم


نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به هیچ کشوری بدهکار نیستیم، تاکید کرد: سیاستمداری و سیاست ورزی ایجاب می کند با تدبیر براساس منافع ملی خود حرکت کنیم.

- نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به هیچ کشوری بدهکار نیستیم، تاکید کرد: سیاستمداری و سیاست ورزی ایجاب می کند با تدبیر براساس منافع ملی خود حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس زاده مشکینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (23آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای عرایض خود تذکر جدی به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دارم؛ آقای نیکزاد زمانی که تعدادی از وزرا به مجلس دعوت می شوند متاسفانه برخی از همکاران با تجمع در اطراف وزرا منجر می شوند که آنها از صحبت ها و نکاتی که در تذکرات و نطق ها عنوان می شود غافل شوند که این رفتار در شأن مجلس و نماینده مجلس نیست و حفظ شأن و منزلت مجلس از اساسی ترین وظایف هیات رییسه است.

نماینده مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز در صحن علنی مجلس نماینده ای از وزیر وقت می خواست که او را ببیند و وزیر به او گفت همین جا حرفت را بزن این در حالی است که همین مساله می تواند بهانه و دلیلی برای استیضاح هیات رییسه مجلس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده: به کشوری بدهکار نیستیم و بر اساس منافع ملی مان باید حرکت کنیم

عباس زاده: به کشوری بدهکار نیستیم و بر اساس منافع ملی مان باید حرکت کنیم