مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:452022-12-14سياسي

برگزاری مسابقه کتابخوانی مالک زمان در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین


مشاور استاندار در جنوب کرمان از برگزاری برنامه های متنوع جانبی دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت به مناسبت تبعید رهبر انقلاب در دوران ستمشاهی به جیرفت خبر داد.

- برگزاری مسابقه کتابخوانی "مالک زمان" در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین ایسنا/کرمان مشاور استاندار در جنوب کرمان از برگزاری برنامه های متنوع جانبی دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت به مناسبت تبعید رهبر انقلاب در دوران ستمشاهی به جیرفت خبر داد.

حمدالله فاریابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اظهار کرد: جشنواره سراسری یادمان ولایت از سال 1389 با هدف ترویج برنامه های قرآنی، شعر، داستان، دلنوشته و هنرهای تجسمی تعریف شده که بعد از شهادت سردار دلها محور برنامه تغییر کرد و در راستای تحقق جهاد تبیین با موضوع شناسایی و معرفی سیره سپهبد شهیدسلیمانی در ابعاد مختلف برنامه ریزی شده است.

وی آموزش را حلقه مفقوده جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: شعر تاثیرگذارترین ابزار است لذا در همین راستا کارگاه شعر را با حضور استاد محدثی خراسانی در دستور کار قرار دادیم که مورد استقبال شاعران و علاقمندان قرار گرفت.

فاریابی از برگزاری کارگاه شعر با سرفصل هایی از جمله شعر آزاد، دفاع مقدس، ایثار و شهادت و پیوند ولایت و مردم خبر داد که در این زمینه ها راهکارهای مناسب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتابخوانی مالک زمان در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین

برگزاری مسابقه کتابخوانی مالک زمان در جنوب کرمان در راستای جهاد تبیین