مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:502022-12-14بين الملل

رژیم آل سعود املاک مردم در القطیف و تاروت را مصادره می کند


رژیم آل سعود پس از رشته تصمیماتی، گام بزرگ دیگری را در مسیر گسترش کنترل خود بر دو منطقه القطیف و تاروت برداشت و حکم ممنوعیت تمامی خرید و فروش املاک در جزیره تاروت را صادر کرد.

- رژیم آل سعود پس از رشته تصمیماتی، گام بزرگ دیگری را در مسیر گسترش کنترل خود بر دو منطقه القطیف و تاروت برداشت و حکم ممنوعیت تمامی خرید و فروش املاک در جزیره تاروت را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، سرعت عملیات سلب مالکیت و غارت املاک و مستغلات در القطیف و تاروت واقع در شرق عربستان رو به افزایش است، رژیم آل سعود پس از رشته تصمیماتی تفکیک کننده، گام بزرگ دیگری را در مسیر گسترش کنترل خود بر بزرگترین مساحت ممکن در دو منطقه و افزایش فشارها بر ساکنان آنها از طریق محاصره شان و کنترل بر املاک و منابع درآمدی شان برداشت.

مقامات عربستان حکم ممنوعیت تمامی خرید و فروش املاک در جزیره تاروت را صادر کرده و به مالکان مغازه های فروش گوشت و ماهی در بازار مرکزی جزیره تاروت تنها دو هفته برای تخلیه مغازه هایشان فرصت دادند.

در همین راستا شهرداری القطیف از تعدادی از صاحبان املاک (مغازه ها و خانه ها) در شهرک الدبیبیه در القطیف خواستند به شهرداری مراجعه کرده و سند مالکیت ملک خود را ارائه کنند، این نگرانی در شهرک الدبیبیه وجود دارد که حکمی برای برچیدن و تخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم آل سعود املاک مردم در القطیف و تاروت را مصادره می کند

رژیم آل سعود املاک مردم در القطیف و تاروت را مصادره می کند