مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-14اقتصادي

رزمایش طرح زمستانی در آذربایجان غربی آغاز شد


رزمایش طرح زمستانی آذربایجان غربی آغاز شد.

- یاسر رهبردین، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی 23 آذرماه در افتتاحیه رزمایش طرح زمستان سال جاری با اشاره به فعالیت 68 راهدارخانه سیار و استیجاری در طرح راهداری زمستانی استان افزود: 89 گردنه برفگیر در استان وجود دارد که راهدارخانه های ثابت در این محورها با ماشین آلات و نمک تجهیز شدند.

وی طول راههای شریانی استان را 1174 کیلومتر عنوان کرد و افزود: 12هزار و 398 کیلومتر از راههای استان تحت تاثیر طرح زمستانی هستند.

رهبردین ماشین آلات فعال در طرح زمستانی راهداری را 332 دستگاه اعلام کرد و اضافه کرد: 848 نفر نیروی انسانی از راهداری استان در این طرح ارایه خدمات خواهند داد.

سرهنگ ایرج حسنخانی، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: طرح رزمایش زمستانی 1401 نشانگر وحدت و انسجام تمامی دستگاه های خدماتی جهت خدمت رسانی به مسافران جاده های برون شهری با بسیج تمام امکانات خودرویی و پرسنلی و سایر گروه های امدادی از تاریخ 23 آذر تا 20 اسفند سال جاری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات نوین امیدواریم ان شاء الله در زمستان پیش رو شاهد حوادث ناگوار و سوانح رانندگی نباشیم، گفت: انتظار می رود تمامی ارگان ها و دستگاه های دخیل در اجرای طرح به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش طرح زمستانی در آذربایجان غربی آغاز شد

رزمایش طرح زمستانی در آذربایجان غربی آغاز شد