مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-14دانش

آمادگی ایران برای تبادل دانشجو با دانشگاه های هند


پیشرفت هند و ایران می تواند تعاملات دو کشور را بیش از گذشته گسترش دهد، تبادل دانشجو میان ایران و هند می تواند در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: پیشرفت هند و ایران می تواند تعاملات دو کشور را بیش از گذشته گسترش دهد، تبادل دانشجو میان ایران و هند می تواند در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان مور دانشجویان با گددام دارمندرا سفیر کشور هندوستان در محل این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه دکتر داداش پور ضمن خوش آمد گویی به سفیر گفت: روابط فرهنگی و اجتماعی کشور ایران و کشور هند سابقه دیرینه ای دارد و فرهنگ و علم و ادبیات حلقه اتصال این دو کشور بوده است.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: جایگاه هند در حوزه علمی ارتقا خوبی یافته و ما شاهد این رشد و پیشرفت علمی هستیم.

رییس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: کشور ایران نیز در دو دهه اخیر در حوزه های علمی رشد چشمگیری داشته و جایگاه معتبری در دنیا یافته است و این رشد و پیشرفت هند و ایران می تواند تعاملات دو کشور را بیش از گذشته گسترش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای تبادل دانشجو با دانشگاه های هند

آمادگی ایران برای تبادل دانشجو با دانشگاه های هند