مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-14سياسي

مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود


مسئول بسیج بنیاد مستضعفان کشور گفت: مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود و هدف اصلی و نقطه کانونی، تجزیه و تضعیف ایران بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر از اهواز، وحید کمر روستا ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین پرسنل و مدیران بنیاد مستضعفان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده و این وظیفه بنیاد است که در مسائل و مشکلات خوزستان کنار مردم باشد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در رفع محرومیت گفت: در دوران کرونا بیش از 3 هزار میلیارد تومان به مردم کمک رسانی شد و سیاست اصلی ما توانمندسازی مردم و مستضعفان است و برای همین تمامی درآمد بنیاد بی هیچ کم و کاستی به مردم تقدیم می شود.

مسئول بسیج بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اهمیت جهاد تببین گفت: بیان واقعیت ها و افزایش بصیرت عمومی یک خواسته و وظیفه همگانی است و همه باید فعالانه در این عرصه ورود کنیم و اجازه ندهیم که دشمن توانمندی های و نقاط قوت کشور را زیر سوال ببرد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر هدف اصلی و نقطه کانونی، تجزیه و تضعیف ایران بود و مسئله حجاب و… بهانه بود که طراحی های چند ساله خود را پیاده سازی و ایران را به 7 کشور کوچک تبدیل و مستعمره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود

مسئله حجاب در اغتشاشات اخیر بهانه بود