مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-14اقتصادي

رشد 11 درصدی صدور بارنامه و 7 درصدی حمل کالا


رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تهدیدات و فراخوان های عناصر ضدانقلاب برای اجبار کامیونداران به اعتصاب در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم آذرماه، - از رشد 11 بارنامه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی با اشاره به تهدیدات و فراخوان های گسترده عناصر ضدانقلاب برای اجبار رانندگان و کامیونداران به اعتصاب در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم آذرماه، از رشد 11 درصدی صدور بارنامه و بیش از 7 درصدی حمل کالا در این سه روز خبر داد.

رییس کل دادگستری هرمزگان با حضور در پایانه حمل بار بندرعباس با رانندگان، کامیونداران و فعالین حوزه حمل و نقل به دیدار و گفتگو پرداخت.

در جریان این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی و دیگر مسئولان دستگاه های متولی نیز حضور داشتند، دستورات ویژه ای در خصوص نحوه توزیع بار و تخصیص امکانات رفاهی و بهداشتی به رانندگان و کامیونداران صادر شد.

در ادامه این بازدید، دیدار ویژه مردمی رییس کل دادگستری هرمزگان با رانندگان و فعالین عرصه حمل و نقل برگزار شد و طی این دیدار، مجتبی قهرمانی و هیئت همراه، در بین رانندگان، کامیونداران و فعالین حوزه حمل و نقل استان حاضر شدند و ضمن برپایی میز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی صدور بارنامه و 7 درصدی حمل کالا

رشد 11 درصدی صدور بارنامه و 7 درصدی حمل کالا