مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:102022-12-14سياسي

سند حدنگار برای 135 میلیون هکتار از زمین های ملی صادر شد


معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون سند حدنگار برای 135 میلیون هکتار از زمین های ملی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بابایی ظهر دوشنبه در نشست منطقه ای حدنگار (کاداستر) در استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر استان اول کشور در زمینه حدنگاری است که شاهد پیشرفت بسیار خوبی هستیم.

وی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی حدنگاری اراضی زراعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امید می رود جشن حدنکاری و کاداستر را در استان بوشهر به عنوان نخستین استان برگزار کنیم.

معاون قوه قضاییه تاکید کرد: با حدنگاری زمینه مدیریت خوب اراضی فراهم می شود و گام های مهمی در توسعه این اراضی فراهم می شود و امیدواریم شاهد همکاری دهیاران و بخشداران در عرصه حدنگاری باشیم.

وی با بیان اینکه تمام مراحل تهیه نقشه و صدور سند اراضی کشاورزی رایگان است ادامه داد: از هیچ کشاورزی برای تهیه نقشه حدنگاری و کاداستر مبلغی دریافت نمی شود.

بابایی با اشاره به نقش مهم حدنگاری در جلوگیری از تصرف غیر قانونی زمین، جنگل، کوه و ساحل تصریح کرد: توسعه، پیشرفت، شفافیت، رفع اختلاف و جلوگیری از فساد از آقار مهم حدنگاری است.

وی از فعال شدن قرارگاه شهید سلیمانی برای حدنگاری اراضی ملی خبر داد و بیان کرد: قرارگاه شهید سلیمانی برای حدنگاری اراضی ملی و دولتی در تمامی واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند حدنگار برای 135 میلیون هکتار از زمین های ملی صادر شد

سند حدنگار برای 135 میلیون هکتار از زمین های ملی صادر شد