مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-14پزشكي

دانشگاه علوم توانبخشی به نقطه کانونی فناوران توانبخشی تبدیل شود


مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، می تواند نقطه کانونی فناوران توانبخشی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا بنفشه مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت در اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی که همزمان با هفته پژوهش، با شعار فناوری های توانبخشی از بیمارستان تا منزل برگزار شد، گفت: امیدواریم با استمرار این رویداد فناورانه به راهبرد اصلی که توسعه حوزه فناوری و حمایت از پژوهش های کاربردی در جهت رفع نیاز جامعه است، نزدیکتر شویم و بتوانیم به مرجعیت علمی و تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برسیم.

وی اظهار داشت: حوزه توانبخشی، با توجه به وسعت زیادی که دارد، یکی از حوزه های مهم فناوری است و این حوزه، طیف وسیعی نظیر توانبخشی حسی روانی، توانبخشی بیمارستانی، توانبخشی سرپایی، توانبخشی نوروسایکولوژی، حوزه وابستگی دارویی و حوزه سلامت اجتماعی را شامل می شود که همه منجر به تولید محصولاتی می شود که به بازتوانی افراد ناتوان و کم توان کمک می کند.

مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، گفت: در دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، کمیته تخصصی فناوری با هدف شناسایی اولویت ها و ضرورت های نظام سلامت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم توانبخشی به نقطه کانونی فناوران توانبخشی تبدیل شود

دانشگاه علوم توانبخشی به نقطه کانونی فناوران توانبخشی تبدیل شود