مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:252022-12-14پزشكي

وضعیت شیوع کرونا و آنفلوآنزا در فارس/تداوم گردش سل در جامعه


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به تشریح وضعیت شیوع بیماری های تنفسی، به ویژه کووید-19 و آنفلوآنزا در فارس پرداخت و پیرامون تداوم گردش عامل بیماری سل و اقدامات مرتبط با پیشگیری از ابتلا و درمان مبتلایان به این بیماری توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به تشریح وضعیت شیوع بیماری های تنفسی، به ویژه کووید-19 و آنفلوآنزا در فارس پرداخت و پیرامون تداوم گردش عامل بیماری سل و اقدامات مرتبط با پیشگیری از ابتلا و درمان مبتلایان به این بیماری توضیحاتی ارائه داد.

دکتر عباس رضاییان زاده، چهارشنبه 23 آذر در یک کنفرانس خبری، ضمن بیان اینکه روند کاهشی موارد مثبت کووید-19 در فارس، از اوایل مهرماه امسال آغاز شده و تداوم داشته است، گفت: کاهش روند نزولی این بیماری، یک نگرانی جدی را موجب شد و آن، افت حساسیت شهروندان به رعایت اصول پیشگیرانه به ویژه استفاده از ماسک و مراعات فاصله اجتماعی بود.

رضاییان زاده با یادآوری اینکه کاهش حساسیت نسبت به راهکارهای پیشگیرانه و محافظت فردی در برابر کرونا، از نوروز امسال مشهود شد، گفت: از ابتدای امسال شاهد کاهش آمار استفاده از ماسک به زیر 20 درصد بودیم و این مهم شهریور امسال به کمتر از 5 درصد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع کرونا و آنفلوآنزا در فارس/تداوم گردش سل در جامعه

وضعیت شیوع کرونا و آنفلوآنزا در فارس/تداوم گردش سل در جامعه