مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-14فرهنگي

مرتضی آوینی را بشناسیم، آن را تنها به پرداختن به مستند های مقاومتی تقلیل نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»، نشست «بررسی جایزه شهید آوینی» برای آسیب شناسی و واکاوی مطالبات هنرمندان حاضر در این حوزه برگزار شد.

- مدیر عامل مرکز مستند حقیقت می گوید: اگر معیار و ملاک های شهید آوینی را در مستندسازی در نظر بگیریم، سخنان او تعارضی با سینماحقیقت ندارد و در راستای کلیت این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ، نشست بررسی جایزه شهید آوینی برای آسیب شناسی و واکاوی مطالبات هنرمندان حاضر در این حوزه برگزار شد.

شامگاه سه شنبه 22 آذرماه همزمان با سومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت ، نشست تخصصی بررسی جایزه شهید آوینی با حضور عبدالحسین بدرلو، معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محسن یزدی، مدیر شبکه مستند، مرتضی شعبانی، مدیر مرکز مستند حقیقت و تهیه کننده و وحید چاووش، فیلمساز پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

مرتضی شعبانی در ابتدای این نشست گفت: با اصل اینکه جشنواره ای با نام شهید آوینی و مستند هایی در این رسته خیلی خوب است، ولی شاید از ابتدا معیار و ملاکی که باید آثار با ان ارزیابی شود از ابتدا مشخص نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی آوینی را بشناسیم، آن را تنها به پرداختن به مستند های مقاومتی تقلیل نمی دهیم

مرتضی آوینی را بشناسیم، آن را تنها به پرداختن به مستند های مقاومتی تقلیل نمی دهیم