مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-14اقتصادي

فلاحی: بازار متلاطم و نوسانات دلار پذیرفتنی نیست


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به سران قوا گفت: فشار اقتصادی و قدرت پایین خرید مردم توان خرید اقشار کم درآمد را پایین آورده و پذیرفته نیست که هر روز بازار متلاطم و قیمت دلار در حال بالا رفتن و از آن طرف تأثیرپذیری و به هم ریختگی بازار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدحسین فلاحی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه (23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و درود به روح پرفتوح شهدا به ویژه شهدای اخیر که به دست عمّال صهیونیستی و دنباله روهای آنها در کف خیابان ها ریخته شد، گفت: مجازات قاتلان و جانیان، آنها که زنده زنده مانند کومله و دموکرات جنایتکار، پوست بدن شهدای مظلوم را بریده و مانند حرامیان عاشورا بر روی سینه آنها بالا و پایین پریده و به چادر، مسجد، اموال عمومی و حقوق مردم رحم نکردند خواست عموم مردم و حکم الهی است.

وی در ادامه با متهم کردن جمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم به همراهی با رسانه های صهیونیستی و ایران اینترنشنال و منافقین، مدعی شد: این مجمع مقابل جامعه مستحکم علمی و انقلابی مدرسین حوزه علمیه و در مقابله با این جامعه علمی شکل گرفت.

اما جامعه مدرسین نماینده اصلی و انقلابی حوزه بوده که مورد تأیید امام(ره) است نه مجمع محققین که اظهار نظر آنها فقهی نیست و در دوران گذشته فکاهی مجامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: بازار متلاطم و نوسانات دلار پذیرفتنی نیست

فلاحی: بازار متلاطم و نوسانات دلار پذیرفتنی نیست