مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:452022-12-14دانش

آمادگی ایران برای تبادل دانشجو با دانشگاه های هند


پیشرفت هند و ایران می تواند تعاملات دو کشور را بیش از گذشته گسترش دهد، تبادل دانشجو میان ایران و هند می تواند در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.

- به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان مور دانشجویان با گددام دارمندرا سفیر کشور هندوستان در محل این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه داداش پور ضمن خوش آمد گویی به سفیر گفت: روابط فرهنگی و اجتماعی کشور ایران و کشور هند سابقه دیرینه ای دارد و فرهنگ و علم و ادبیات حلقه اتصال این دو کشور بوده است.

معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: جایگاه هند در حوزه علمی ارتقا خوبی یافته و ما شاهد این رشد و پیشرفت علمی هستیم.

رییس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: کشور ایران نیز در دو دهه اخیر در حوزه های علمی رشد چشمگیری داشته و جایگاه معتبری در دنیا یافته است و این رشد و پیشرفت هند و ایران می تواند تعاملات دو کشور را بیش از گذشته گسترش دهد.

 داداش پور با بیان اینکه در جهت گسترش این ارتباطات می توانیم به تبادل دانشجو میان دو کشور بپردازیم؛ افزود: تبادل دانشجو میان ایران و هند می تواند در مقاطع تحصیلی مختلف انجام شود به طوری که دانشجویان هم بتوانند از بورسیه تحصیلی و همچنین از فرصت های مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای تبادل دانشجو با دانشگاه های هند

آمادگی ایران برای تبادل دانشجو با دانشگاه های هند